понеділок, 10 лютого 2020 р.


                                                    Виконати тести на четвер
                                                        ЛІТЕРАТУРА
1.Установіть відповідність
Персонаж                                                               Персонаж
1 Тетерваковський                                                   А Марко
2 Ацест                                                                     Б Гвинтовка
3 Грицько                                                                 В Макогоненко
4 Леся                                                                       Г Пацюк
                                                                                  Д Анхіз
2.Установіть відповідність між любовними парами
1 Дідона                                                                   А Мотря
2 Наталка                                                                 Б Мелашка
3 Грицько                                                                В Еней
4 Лаврін                                                                   Г Христя
                                                                                 Д Петро
3Установіть відповідність місця події одного твору
1 Путивль                                                               А Карфаген
2 Хутір Хмарище                                                   Б річка Каяла
3 Семигори                                                             В Ніжин
4 Кумська земля                                                     Г Біївці
                                                                                 Д Іскоростень
4  Рядки
Чи не той то хміль, що коло тичин в’ється?
Гей, той то Хмельницький, що з ляхами б’ється.
належать до
§   А соціально-побутових пісень
§   Б дум
§   В історичних пісень
§   Г балад
§   Д календарно-обрядових пісень
5. До фольклорних належать обидва твори в рядку
А «Ой Морозе, Морозенку» та «Бджола та Шершень»
Б «Віють вітри» та «Ой летіла стріла»
В «Дума про Марусю Богуславку» та «Маруся Чурай»
Г «Чи не той то хміль…» та «Повість минулих літ»
Д «Засвіт встали козаченьки» та «Слово про похід Ігорів»
6  Про київського князя Святослава («Слово про похід Ігорів») йдеться у рядку:
o     А «Великому Хорсові путь перебігав»
o     Б «Жадоба спробувати Дону великого знамення йому заступила»
o     В «Підпер гори угорськії своїми залізними полками»
o    Г  «Ізронив золоте слово, з сльозами змішане»
o     Д «Думкою поле міряє од великого Дону до малого Дінця»
7. До одного літературного роду належать усі твори рядка:
А  «Чорна рада» Пантелеймона Куліша, «Наталка Полтавка» Івана Котляревського
 Б «Камінний хрест» Василя Стефаника, «Лісова пісня» Лесі Українки
 В «Тіні забутих предків» Михайла Коцюбинського, «Чого являєшся мені у сні» Івана Франка
Г  «Чорна рада» Пантелеймона Куліша, «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного
Д  «Intermezzo» Михайла Коцюбинського, «Заповіт» Тараса Шевченка

8. Для ліричного героя вірша „De Libertate” символом свободи є образ
А Якима Сомка
Б Богдана Хмельницького
В Петра Дорошенка
Г Станіслава Морозенка
Д Володимира Великого

9 „Польова царівна” – перший розділ твору
А „Тигролови”
Б „Кайдашева сім’я”
В „Хіба ревуть воли, як ясла повні?”
Г „Маруся Чурай”
Д „Енеїда”

10 Василь Гнидка став прототипом головного героя твору
А „Intermezzo”
Б „Наталка Полтавка”
В „Хіба ревуть воли, як ясла повні?”
Г „Мина Мазайло”
Д „Кайдашева сімя ”

11. До одного літературного жанру належать обидва твори в рядку
А "Мартин Боруля", "Енеїда"
Б "Наталка Полтавка", "Камінний хрест"
В "Intermezzo", "Гімн"
Г "Чорна рада", "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Д "Лісова пісня", "Тіні забутих предків"

П               !!!  Перед тим як виконувати тести, подивіться відео 
                                                             МОВА





1. Частка не пишеться  окремо у рядку

А ще не/підкорені країни, не/вивчене питання
Б лан не/засіяний, не/затоплена навесні місцина
В не/опалі квіти, не/зроблена ніким печеня
Г досі не/збудований гараж, не/переборне бажання
Д зовсім не/відомий текст, не/захищений сад

2. Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку
А ще не/підкорені вершини; не/вивчене питання
Б лан не/засіяний; не/затоплена навесні місцина
В не/опале листя; не/перекладений ніким текст
Г досі не/збудований дім; не/переборне бажання
Д зовсім не/відомий Вороний; не/захищений сад

3.Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку
А плани не/здійснені; не/прогріта сонцем земля
Б не/заплетена, а розплетена коса; не/випитий сік
В не/спростовані нею чутки; не/скопані ділянки
Г не/зважаючи на дощ; ще не/оголошені результати
Д ніким не/порушене питання; не/знайдені скарби

4.Частку не треба писати разом з наступним словом у рядку
А не/политі вранці квіти; не/перевірені відомості
Б човен не/прив’язаний; не/обсаджений берег
В не/вибілене полотно; не/вишитий, а витканий
Г не/посіяна батьком трава; не/доплетений тин
Д не/завершена робота; не/розчищені стежки

5.Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
Жертви українського геноциду, (1)не/оплакані й (2)не/полічені діти України, лежать у тисячах братських могил, ніким (З)не/доглянутих, (4)не/рідко без огорожі та хреста, і борги наші перед ними — (5)не/оплатні.

Частку не треба писати разом я усіма словами, ОКРІМ позначеного
А 1
Б 2
ВЗ
Г 4
Д 5
6.Знайдіть речення з  дієприкметниковим зворотом ( розділові знаки пропущено):
А  Добріє світ народжений в любові. (Т. Коломієць)
Б   Я хочу бачити світ розплющеними очима… (І. Драч)
В  Спорожнілий колос стоїть вищий за всіх. (Народна творчість)
Г  Згаяного часу і конем не наздоженеш. (Народна творчість)
Д  Вигляд він мав чудернацький, був якийсь наче підстрелений.( О. Гончар)



Немає коментарів:

Дописати коментар