Ще два поети ,творчість яких винесено на ЗНО
В. Сосюра "Любіть Україну!
А. Малишко" Пісня про рушник"
1.Позначте словосполучення, у якому порушено граматичну норму на позначення часу:
Арівно о першій;
Бдесять хвилин по шостій;
Впів на десяту;
Гсім годин двадцять хвилин;
Дза двадцять п’ята.
2.Позначте рядок, у якому в усіх словах потрібно писати літеру и:
Абад..лина, благоч..стивий, кр..хкий, ж..виця;
Бвар..во, меж..річчя, вич..пурений, кр..шталь;
Вп’ят..річка, заруч..ни, нев..димка, обітн..ця;
Гзач..нати, виконав..ця, знів..чити, вел..чина;
Днож..чок, печ..во, викор..нити, оз..ратися.
3.Позначте речення, у якому одиничний дієприслівник ПОТРІБНО відокремити комою (розділові знаки пропущено):(Знайдіть дієприслівники в кожному реченні, подивіться закономірність і методом винятку можна відповісти на це питання)
АГуркіт канонади ревів не перестаючи.
ББійці сиділи деякий час задумавшись.
ВПряме дерево і вмирає стоячи.
ГЛюдина! Це ж яке слово! Його треба говорити стоячи.
ДПохитуючись Соломія підійшла до столу.
4.Позначте рядок, у якому фразеологічні звороти є синонімічними:
Ана живу нитку – білими нитками шитий;
Бі води не замутить – хоч у вухо бгай;
Впопасти на слизьке – накрити мокрим рядном;
Гбентежити кров – не чути землі під собою;
Дзакрутити веремію – укрутити хвоста.
5.Позначте рядок, у якому в усіх словах приголосні звуки тільки глухі:
Афікус, папуга, цукати, тьохкати;
Бкапуста, пакетик, сахатися, ціпочок;
Вситечко, тапочки, пайок, часопис;
Гтактика, пощастити, сестриця, цяточка;
Дсипучість, частка, пакуночок, точиться.(Згадайте, чим користуємось на тих питаннях)
6.Позначте рядок, у якому в кожному слові однакова кількість звуків і букв:
Абоєць, вищість, зраджений, відсіювання;
Бєвробачення, воїнський, італієць, розжувати;
Вподвоєння, лояльний, надзвуковий, вимріяний;
Ггущавінь, озброєння, лоджія, осяяння;
Двиявлення, відзвітувати, мелодія, їдальня.
7.Позначте речення зі складеним дієслівним присудком: (не плутаємо із айбутнім часом)
АКнига – це змога погомоніти з людиною через тисячоліття.
БЯ люблю очима тишу цілувати.
ВТам будуть горіти до ранку в туманних дзеркалах троянди.
ГМені осіння ніч короткою здається.
ДЗоря на небі рожева вже почала займатись.
8.Позначте речення, що потребує редагування:
АСніжинки з інеєм ще більше закрутилися, стовпом здіймаючись угору.
БСидячи на березі річки, милуюся її повільною течією.
ВХтось кидає жарт, розсмішивши всіх навколо.
ГПрочитавши цікаву книжку, хочеться поділитися враженнями з іншими.
ДЗа таких обставин не будемо сидіти склавши руки.
9.Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -у(-ю):
Асекція баскетбол.., художнього гуртк.., задум.. твору;
Бвисокого звук.., стовпчик барометр.., запашного бузк..;
Вномери концерт.., білого мармур.., держави Ліван..;
Гнаслідки землетрус.., сучасного метрополітен.., хвилі Дінц..;
Датмосферного тиск.., сектор.. цирку, літературного музе.. .
10.Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка множини мають нульове закінчення:
Астароста, парта, миша, круча;
Ббуря, культура, галерея, мозаїка;
Вособа, перемога, ескадрилья, лелека;
Гмрія, ліщина, стаття, хиба;
Дчаша, лопата, сім’я, земля.
11.Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ев-(-єв-):
Авзірець, куля, корабель, матч;
Бкалач, липень, вуглець, плащ;
Вкорінець, криця, значення, замша;
Гмить, баржа, карамель, кварц;
Двишня, сіль, журавель, куниця.
Павло Тичина - кларнетист, феномен д
оби (так його називають)
Три поетичні твори " Ви знаєте, як липа шелестить", "О панно Інно...", "Пам'яті тридцяти"
1. Подивіться відео, не лінуйтесь, згадаєте всі відомості, які вивчали про П. Тичину і його твори.
2.Пройдіть тести
3. Згадайте вірш М. Рильського " У теплі дні збирання винограду", прочитайте його аналіз.
4.Пройдіть тести.
5. Подивіться дкже корисне відео "Упізнай вірш за уривком", потренуйтесь.ЦЕ ТИПОВЕ ЗАВДАННЯ ЗНО.
Запитання 1
Павла Тичину називали
Запитання 2
Назва першої збірки
Запитання 3
Юрій Лавріненко назвав творчу манеру письма П. Тичини
Запитання 4
До пейзажної лірики належить вірш
Запитання 5
Образи вікно, сніги, небо, очі з поезії
Запитання 6
Світле й радісне почуття кохання весняної ночі - провідний мотив поезії
Запитання 7
Аскольдову могилу П.Тичина згадує в поезії
Запитання 8
Дійсні події, що відбулися 29 січня 1918 року, покладено в основу твору
Запитання 9
Вірш-реквієм - жанр твору
Запитання 1
Павла Тичину називали
Запитання 2
Назва першої збірки
Запитання 3
Юрій Лавріненко назвав творчу манеру письма П. Тичини
Запитання 4
До пейзажної лірики належить вірш
Запитання 5
Образи вікно, сніги, небо, очі з поезії
Запитання 6
Світле й радісне почуття кохання весняної ночі - провідний мотив поезії
Запитання 7
Аскольдову могилу П.Тичина згадує в поезії
Запитання 8
Дійсні події, що відбулися 29 січня 1918 року, покладено в основу твору
Запитання 9
Вірш-реквієм - жанр твору
Аналіз поезії “У теплі дні збирання винограду…” Максима Рильського
Заняття 33. Тест «Як на ЗНО"
Тема вірша М. Рильського «У теплі дні збирання винограду…» —
(Кількість балів 1.00)
2.Поняття «кольоровий слух», «слуховий колір» характеризують авторський стиль
А імпресіонізм
3.Твори «Ви знаєте, як липа шелестить...» і «О панно Інно...» об’єднані всім, ОКРІМ
У вірші «Пам’яті тридцяти» згадуються події
АКоліївщини, 1768 р.
ЗАКОНИ
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року
Закон України "Про освіту"
Закон України "Про засади державної мовної політики"
Державна програма "Вчитель"
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
.Лист Міністерства освіти і науки України від 26.06. 2015 р. № 1/9-305
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641
Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»н
ПРОГРАМИ
Програма з української мови 5- 9 класи (зміни від 2015 року)
Програма з української літератури 5-9 класи ( зміни від 2015 року)
Види та кількість фронтальних робіт.docx
Немає коментарів:
Дописати коментар